Intr-un articol anterior ti-am oferit 3 motive pentru care afacerea ta trebuie sa aiba un blog in 2022. Astazi venim cu o provocare pentru tine! Reciteste unul din articolele tale de blog postate si urmareste daca in continutul lui regasesti aceste 4 elemente cheie:

  • Subtitluri
  • Imagini
  • Link-uri interne/externe
  • Fraza/paragraf de incheiere

Hai sa vorbim despre fiecare in parte, cand si de ce este important sa le integram in articolul de blog si cum ne ajuta concret aceste 4 componente.

1.Rolul subtitlurilor intr-un articol de blog:

Ai fost vreodata presat de timp cand ai cautat o informatie? Gandeste-te la cum ai procedat tu in aceasta situatie. Cu siguranta n-ai avut timp sa citesti fiecare cuvant din articolul de blog si ai cautat cu privirea, dand un scroll rapid peste informatii, acel paragraf care te interesa cel mai mult. Acela care-ti raspundea exact la intrebarea ta.

In aceeasi situatie sunt multi dintre cititorii care-ti viziteaza blogul. Foloseste subtituri care sa rezume idea principala a paragrafului. Punand subtitluri, informatia este mult mai usor de citit, mult mai usor de vizualizat si mai atractiva. Daca introduci aceste componente in articolele tale de blog, atragi atat vizitatorii care citesc intreg continutul, cat si pe cei care citesc printre randuri. Pentru ca articolul tau va avea o structura mai organizata.

Pana la urma urmei, cui ii face placere sa citeasca un continut ingramadit? Noua nu, nici tie, nici cititorilor tai.

Bonus: Utilizarea cuvintelor cheie in subtitluri va contribui la indexarea mai rapida a articolului de blog in Google.

2. Rolul imaginilor intr-un articol de blog

Sa-ti reamintim vorba aceea care se aplica si in marketing, “o poza face cat o mie de cuvinte”. S-au facut atatea cercetari care au ajuns la aceeasi concluzie: oamenii sunt mult mai receptivi si deschisi sa citeasca continut cu fotografii sau videoclipuri expresive.

Imaginile aduc valoare informatiilor tale. Printr-o singura fotografie poti exprima, completa sau rezuma intregul subiect al articolului de blog. Poti starni o emotie, un interes sau o motivatie. Trebuie doar sa alegi fotografia potrivita, in functie de subiectul abordat.

Tie, de exemplu, ce-ti sugereaza aceasta fotografie?

Noi ne-am gandit ca imaginea poate fi folosita de un club sportiv care incurajeaza printr-un articol de blog miscarea in randul persoanelor varstnice, pentru o viata sanatoasa si echilibrata 😀

3. Rolul link-urilor interne/externe intr-un articol de blog

Fa trimitere catre pagini din site-ul tau (link-uri interne) sau catre pagini ale altor site-uri (link-uri externe). Link-urile interne ajuta la conversie, la cresterea timpului pe site si la optimizarea Yoast SEO.

Cu ajutorul link-urilor externe poti face trimitere cititorului catre mai multe informatii din surse externe sau daca ai mai multe site-uri, poti creste traficul pe acestea.

De exemplu, ai un site de prezentare a produselor si un site magazin online, care iti aduce vanzari directe. Pe primul site, creezi un articol de blog in care iti informezi clientii si potentialii clienti despre beneficiile unuia dintre produse. La acest articol de blog poti adauga un link extern de trimitere catre site-ul tip magazin online. In acest fel, tintesti catre 2 rezultate: indexare in google si vanzarea produsului.

Link-ul intern poate face trimitere catre oricare alta pagina din site-ul tau (contact, despre noi etc etc), iar ulterior sa se transforme in conversie. 

Link-ul extern poate face trimitere catre alt site, pagina de Facebook, Twitter si catre orice legatura externa. Asa cum am facut noi acum catre pagina noastra pe Facebook 😊. Te-ai prins?

4. Rolul Frazei/ paragrafului de incheiere intr-un articol de blog

Ca sa intelegi cat de important este sa scrii un paragraf de inchiere in articol, gandeste-te la filmul acela pe care l-ai vizionat minute intregi cu atata nerabdare si care s-a terminat brusc si te-a lasat confuz. (bineinteles, exceptand filmele pe mai multe parti).

Tu n-o sa-ti lasi cititorul confuz, pentru ca informatiile valoroase se afla in cuprinsul articolului. Dar un loc de la revedere trebuie sa lasi la fiecare sfarsit de blog. Noua ne place sa spunem sa “nu lasi continutul in aer”.

Iti dorim succes si multa, multa inspiratie si creativitate!

Pana data viitoare, (vezi, noi ti-am lasat un loc de la revedere), te lasam sa citesti articolul anterior despre care am adus discutia la inceput de blog.

Citeste intreg articolul de aici. (da, acesta a fost un link intern).

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.