landing page

 

Landing Page este o pagina de vanzare. Landing inseamna “aterizare” si ne putem gandi la un landing page ca la pagina pe care “aterizeaza” clientul ca raspuns la stimulii si la eforturile de marketing ale echipei. Pagina de landing este pagina de destinatie, pagina catre care clientul este directionat cu scopul de a cumpara produsele sau serviciile, convins fiind de necesitatea lor in viata lui.

 

Care este diferenta dintre landing page si oricare alta pagina care poate genera vanzare?

 

Putem genera vanzari prin articolele de blog. Fiecare pagina din site contribuie la decizia cumparatorului de achizitionare, atunci cand viziteaza site-ul. Insa diferenta dintre o pagina de landing si oricare alta este ca un landing page este creat special sa determine consumatorul sa cumpere produsul sau serviciul. De la grafica, pana la continul scris, o pagina de landing este structurata si organizata in ordinea in care cititorul are nevoie pentru a se convinge ca ceea ce vinzi aduce valoare in viata lui si raspunde nevoilor lui.

 

Landing page-ul este facut sa convinga clientii

De la a convinge clientul sa dea click pe pagina de landing pana la a-l convinge sa adauge in cos ceea ce vinzi si a finaliza comanda este un drum putin mai lung de parcurs. Marketerii stiu foarte bine acest lucru. De aceea, pagina de landing este bine planificata si gandita de echipa, astfel incat clientul sa nu dispara de pe pagina dupa 2 secunde dupa ce a dat click.

 

Un landing page are un avatar al clientului specific

Asa cum am spus si intr-un articol anterior (iti lasam linkul in josul paginii), fiecare produs sau serviciu are un public tinta si se potriveste unui grup de consumatori care au interese, preferinte, obiceiuri si nevoi comune. Pagina de landing este scrisa pentru un avatar specific, continutul nu se adreseaza niciodata publicului general, ci este individualizat in functie de caracteristicile produsului si ale audientei tinta.

 

O pagina de landing este persuasiva

Cum scopul paginii de landing este sa vanda, o caracteristica prin care se distinge este caracterul persuasiv. Un landing page contine argumente bine sustinute care sa il determine pe consumator sa faca achizitia si beneficii si avantaje reale, care sa ii permita clientului sa evalueze importanta si necesitatea produsului.

 

Un landing page prezinta in detaliu produsul sau serviciul 

De cele mai multe ori, paginile de landing vizeaza doar un anumit produs / serviciu sau o anumita categorie. Acest lucru permite marketerului sa puna foarte bine in valoare ceea ce compania vinde, pentru ca intreg continutul se concentreaza asupra prezentarii detaliilor care sa stimuleze raspuns din partea consumatorilor. In acelasi timp, clientul se informeaza si daca vorbim de un produs nou mai ales, el va trece prin-un proces pe care in marketing il numim “educare”.

 

Te-au ajutat informatiile noastre sa intelegi ce presupune o pagina de landing page? Lasa-ne in comentarii daca ai intrebari legate de pagina de vanzare si noi iti vom raspunde amanuntit la fiecare curiozitate a ta.

Nu ne-am uitat promisiunea 😀 Aici ai link-ul catre blogul “Publicul tinta – un pilon important in strategia de marketing” -> click

Pana la urmatorul articol, ne revedem pe Facebook, acolo unde postam noutati si informatii despre activitatea echipei. Urmareste-ne pentru a fi la curent!

 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.