Pagina facebook afacere
Am discutat in articolul anterior despre 3 pasi pentru o afacere de succes in online. Unul din pasi facea referire la crearea conturilor social media. Daca vrei sa citesti articolul anterior, apasa aici. Crearea efectiva a contului este destul de simpla, dar pentru ca pagina contului sa fie atractiva, trebuie sa parcurgi cateva etape.
In acest articol vom aborda subiectul pagina de Facebook si etapele pentru crearea unei pagini atractive de facebook. Acesta este mediul perfect unde poti initia discutii si te poti conecta cu potentialii clienti. Facebook iti pune la dispozitie instrumentele necesare pentru generarea unei reclame sau companii publicitare, de unde poti genera vanzari. Dar pentru a genera vanzari ulterior, trebuie sa iti creezi pagina de facebook atractiva si sa completezi informatiile companiei tale.
5 etape despre cum iti poti face pagina de Facebook atractiva, dinamica si interesanta
Selecteaza-ti poza de profil si coperta paginii de Facebook – Etapa 1
La poza de profil poti selecta chiar logo-ul companiei tale. Astfel, in timp, pagina ta de facebook poate fi mai usor de recunoscut. Coperta poate cuprinde o fotografie cu grafica personalizata, unde pot fi prezente sigla sau sloganul, cateva din produsele sau serviciile afacerii tale, datele de contact si site-ul web. Tine cont de dimensiunile acestora. Citeste aici despre dimensiunile corecte ale fotografiei de profil si a fotografiei de cover Facebook.
Completeaza datele despre compania ta – Etapa 2
Completeaza fiecare categorie despre datele afacerii, cum ar fi: programul de lucru, locatia, descrierea afacerii, datele de contact, website-ul companiei, lista preturi. Transparenta companiilor sporeste increderea clientilor. Nu uita sa activezi butonul ’’Cumpara Acum’’.
Optimizeaza descrierea fotografiilor – Etapa 3
Creeaza o descriere scurta, dar atractiva, combinata cu un indemn catre vizita pe website-ul tau sau contactarea telefonica. Foloseste #hastaguri in descriere, deja existente sau create de tine. Hastagurile pot contine tipurile de servicii, produsele pe care le comercializeaza compania ta, beneficiile aduse de produsele sau serviciile companiei, ori denumirea afacerii.
Exemplu optimizare fotografii Facebook
Completeaza rubrica de Servicii sau Produse pe pagina Facebook afacere – Etapa 4
Prezinta-ti produsele sau serviciile pe care le comercializezi . Cum? Seteaza-le o fotografie reprezentativa, adauga link-ul catre website-ul tau sau pagina produsului din site, selecteaza pretul sau seteaza sa fie solicitat daca ai mai multe variabile ale costurilor.
Exemplu rubica servicii Facebook
Posteaza fotografii si video-uri pe pagina Facebook afacere – Etapa 5
Este ultimul pas pentru a-ti face pagina de facebook atractiva. In primele postari poti prezenta beneficiile produselor sau serviciilor tale, ori poti face cunoscute obiectivele afacerii tale. Este recomandat ca primele postari sa nu fie setate in scopul de a genera lead-uri. Obiectivul tau poate fi acesta, dar intai de toate prezinta-te.
Dupa primele postari in care ti-ai prezentat afacerea si beneficiile serviciilor sau produsele tale, poti incepe sa pregatesti postarile pentru generarea lead-urilor. Posteaza continut divers si amuzant, si colereaza-le pentru ca postarea sa fie atractiva si interesanta.
Felicitari pentru parcurgerea etapelor! Poti invita prietenii sa dea like sau share paginii. Fii activ pe facebook, inscrie-te in grupuri specifice domeniului tau si incepe sa posezi sau sa distribui postari din pagina ta. Tine cont de politica fiecarui grup daca nu vrei ca postarile tale sa fie anulate sau sa elimine pagina ta din acel grup. Incearca sa distribui postari cu un continut interesant sau amuzant, nu incerca sa faci vanzarea efectiva. Raspunde la comentarii si fa-ti un program cu ideile de postari si cu frecventa lor de publicare.
Modele postari pe pagina afacerii Facebook