Stiu, poate te gandesti ca afacerea ta nu are nevoie de cititori, ci de clienti. Vrei sa te focusezi pe promovarea siteului si a produselor, nu sa incepi sa faci articole de blog. Noi iti prezentam 3 motive pentru care afacerea ta sa aiba o pagina de blog.

Pe scurt, pagina ta de blog este cea care iti poate converti cititorii in clienti. Ce se intampla cand cititorii devin clienti? Iti cresc vanzarile. Pagina de blog este unul din instrumentele ce te ajuta la optimizarea SEO a siteului tau. Astfel, cu o pagina de blog poti atrage clienti organic si te poti pozitiona pe prima pagina in cautarile Google.

Odata ce au prins incredere in tine si afacerea ta, se vor intoarce mai usor sa cumpere.

Primul motiv – Atragi mai mult trafic pe site-ul web al companiei tale

Articolele de blog te ajuta sa ajungi la o audienta mult mai mare decat alte pagini ale site-ului. Se indexeaxa mai rapid in Google si ajunge mai repede cu informatii catre potentialul client.

Sfatul este sa abordezi subiecte interesante si relevante pentru clientii tai. Informatii pe care isi doresc sa le cunoasca despre produsele tale, moduri de utilizare a produselor sau pareri ale celorlalti clienti ce au achizitionat produsele tale.

Pregateste articole de blog relevante pentru cititorii interesati de produsele tale, apoi insereaza elementele de conversie care sa redirectioneze cititorul catre paginile de vanzare. Elementele de conversie poti fi link-urile interne catre pagina de produs, link catre pagina de contact, link catre pagina de Facebook.

Motivul doi – Pagina de blog sporeste increderea clientilor tai

Clientii tai au intrebari legate de produsele tale. Te-ai gandit ce intrebari?

Fa o lista cu intrebarile frecvente pe care le-au adresat clientii tai pana acum. Abordeaza subiectele in articolele tale de blog si foloseste ca titlu in articolul de blog intrebarea clientului tau. In felul acesta ajungi mai usor catre potenitialul client.

In multe cazuri, oamenii se documenteaza inainte de a cumpara ceva. Informatiile relevante din blog le sporeste increderea potentialilor cumparatori. Odata ce au prins incredere in tine si afacerea ta, se vor intoarce mai usor sa cumpere.

Motivul trei – Cresti timpul petrecut pe site

Articole relevante = mai mult timp petrecut pe pagina de blog a afacerii tale. Daca vei aborda subiecte interesante pentru potentialii tai cumparatori, acestia vor petrece mai mult pe site. Vor sta sa citeasca toate informatiile relevante pentru ei, poate chiar vor distribui articolul tau. Cu cat isi petrece un vizitator mai mult timp pe site-ul afacerii tale, cu atat relevanta site-ului va creste in Google.

Toate motivele asigura indeplinirea scopului principal al unei afaceri. Acela de a genera vanzari si profit. Daca website-ul afacerii tale este instrumentul online creat cu scopul de a-ti genera vanzari, beneficiaza de toate avantajele pe care le are pagina de blog a acestuia, pentru si mai multe vanzari. Pozitioneaza-te in Google si fii pregatit sa ai trafic pe site-ul tau.

Spor!

Ai nevoie de ajutor? Scrie-ne un mail si iti oferim o lista cu 3 idei de articole de blog potrivite pentru afacerea ta.

Un răspuns

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.