Cum vand in mediul online? Fie ca ai un magazin fizic in care vinzi produse sau prestezi servicii, trebuie sa iti faci un plan pentru a avea o afecere de succes in online.
Varianta de promovare online este o metoda mai putin costisitoare decat daca ai avea un magazin fizic. Sa iti promovezi compania in mediul online iti poate aduce un castig mai mare decat magazinul fizic. Cum?
Sa presupunem ca vrei sa iti infiintezi o afacere in care sa comercializezi cafea. Daca ai vrea sa inchiriezi, ori ai deja spatiul pentru expunerea produselor, inseamna ca limitezi vanzarile la potentialii tai clienti din zona sau trecatori. In schimb, daca ai avea o afacere de genul acesta in online, gandeste-te ce s-ar intampla in momentul in care ar putea fi vazute produsele tale de milioane de vizitatori web. Imagineaza-ti daca ai combina cele doua metode de promovare: Online si Magazin fizic. Vanzarile tale s-ar dubla. Sa poti face vanzari, trebuie sa iti promovezi afacerea si produsele tale. De asemenea, trebuie sa combini metodele de promovare pentru rezultate si mai favorabile. Daca te-ai intrebat cum vand in mediul online, atunci acest articol te poate ajuta.
3 pasi pentru o afacere de success in online

Pasul 1: Creare website
Acesta este un prim pas important. Ca sa poti porni la drum, inainte de crearea efectiva a unui site web, trebuie sa te gandesti la cateva aspect importante. Primul aspect este denumirea afacerii, logo si culori, aspectul 2 este lista cu produsele online si costurile, aspectul 3 este avatarul clientului, iar aspectul 4 tine de obiective si target.

Aspecte importante inainte de crearea unui website
1.Gandeste-te la denumirea afacerii, denumirea produselor, la logo-ul si culorile acestuita. In marketing culorile transmit o emotie, energie, indemn. Apasa aici daca ai nevoie de grafica logo.
Cateva exemple de culori in marketing:
Rosu = Incepem cu cea mai puternica culoare in marketing. Pe langa faptul ca atrage atentia, poate incuraja vzitatorii site-ului tau web sa faca o achizitie. De ce? Stimuleaza oamenii sa ia decizii mai rapide. Culoarea poate sa creasca ritmul respiratiei si presiunea sangelui.
Galben = Energie si tinerete. Asta inseamna galben in marketing. Un logo in nunata de galben poate transmite catre potentialul client faptul ca afacerea ta este formata dintr-o echipa dinamica si energica.
Roz = Feminitate, delicatete si dulce. Nu degeaba majoritatea cofetariilor folosesc nuante de roz in logo. Transmit senzatia de dulce asociate produsului.
2. Fa o lista cu produsele si costurile produselor. Vezi cu ce produse te-ai aprovizionat, gandeste-te la un titlu pentru fiecare produs, la costurile de comercializare si descrieri ale produselor. De asemenea, pregateste fotografiile de prezentare.
3. Avatarul clientului – cum creez avatarul clientului pentru cresterea afacerii online?
Promovarea online trebuie mulata pe avatarul clientului tau. Trebuie sa-l cunosti pentru a-l convinge sa cumpere.
- Gandeste-te la datele lor demografice, genul si interesele
- Stabileste-i un nume fictiv clientului tau
- Gandeste-te la ce obiective, dorinte si nevoi are
- Alege tipul metodei si canalului de promovare
- Intereseaza-te despre cum poti sa apari in motoarele de cautare
- Gandeste-te unde ii gasesti in numar cel mai mare
4. Fa o lista cu obiectivele afacerii tale. Ce rezultate vrei sa obtii? Ai facut lista cu produsele pe care le comercializezi, ai identificat avatarul clientului si ai aflat catre cine sa promovezi. Dar stii cum?
Cum vand in mediul online?
Pasul 2: Metode de promovare a site-ului web – promovare online
- Promovare prin continut web – Fa-ti o lista cu frazele cheie conform cautarilor potentialilor clienti, apoi foloseste frazele cheie in cadrul textelor site-ului, fotografiilor, etichetelor, titlurilor, subtitlurilor. Salut! Esti pe site-ul companiei Lemonline. Nu iti face griji pentru crearea continutului cu frazele tale cheie. Apasa aici si etapa aceasta este rezolvata.
- Promovare organica sau platita – Poti incepe prin crearea conturilor social media. Posteaza frecvent informatii relevante, informatii despre produsele tale si poze cu produsele tale. Nu uita sa atasezi link-urile site-ului tau in postari. Foloseste frazele cheie ca #hastag-uri. Daca nu ai timp si vrei o firma care sa se ocupe de postarile tale, apasa aici. Cateva exemple unde iti poti crea conturi cu afacerea ta si poti crea campanii platite: Google Ads, Facebook, Instagram si Youtube.
Stiai ca: prezenta frazelor cheie distribuite corect pe site-ul tau, sporeste rapiditatea de indexare si influenteaza pozitia in Google?
Pasul 3: Transformarea potentialului client in cumparator
Website-ul tau are nevoie de timp pentru indexarea in Google si cresterea pozitiei in motoarele de cautare. Asadar, daca doresti sa beneficiezi doar de metoda organica de promovare, poti face acest lucru prin comunicare. Cum? Prin intermediul Blog-ului. Creeaza o pagina de Blog pe site-ul web si incepe sa abordezi subiecte diferite, interesante si relevante pentru clientii tai.
Stiai ca: Articolele de blog optimizate SEO se indexeaza mult mai rapid in Google, decat celelalte pagini ale produselor tale?
Top 4 subiecte de articole pe blog
- Explicatii detaliate ale beneficiilor produselor tale
- Instructiuni si metode de utilizare a produselor
- Exemple cazuri ce au avut ca metoda de rezolvare produsul tau
- Intrebari si Raspunsuri
Un răspuns